צור קשר ישירות לנייד שלי: 054-4501848


Apr 24

טיפים לפעילות במים לנשים בהריון – המשך

* אופניים במים- מתיישבים על מצוף איטרייה (״נודל״ לצורך העניין) כך שהרגליים משני צידי המצוף (מצוף בין הרגליים לצורך העניין) ומפדלים. חשוב לבצע את התרגיל במים עמוקים כך שכפות הרגליים לא נוגעות ברצפה ואז אפשר לבצע סיבובים גדולים ומפרק הירך נע קדימה ואחורה. התרגיל מעולה למניעה וטיפול בבצקות.
אופציה נחמדה – ללכת בבריכה עם המצוף ביד עד למים עמוקים, לעלות על האופניים, לפדל עד לקצה המסלול וחזרה למים רדודים, לרדת מהאופניים וללכת במים עד תחילת המסלול.

* הליכה וריצה במים עמוקים – מחזיקים את אותו מצוף איטריה :-) לפני הגוף ומתחת לבתי השחי והולכים במים עמוקים. חשוב לשמור על מנח גוף אנכי ולא לשכב על הבט/הגב! למי שמרגישה שהליכה ״קטנה״ עליה, יכולה להגביר להליכה מהירה וריצה באותו אופן.

* הרפייה – לוקחת מצוף איטרייה ושמה אותו מאחורי הגב ומתחת לבתי השחי. מצוף איטרייה נוסף את מניחה מתחת לברכיים, בציפה על הגב. המצוף מתחת לברכיים נועד למנוע לחץ בגב התחתון. ועכשיו… להרפות!
חשוב לבצע הרפייה במים חמימים/נעימים ולא קרים
חשוב להרגיש שהראש לא נזרק אחורנית. אפשר להניח אות על גבי המצוף שמאחורי הגב.
רצוי לעצום עיניים להרפייה מלאה ולהתעלם מהסובבים אותך בבריכה :-)
את ההרפייה יש לבצע בסוף האימון.

לכל שאלה אתן מוזמנות לרשום לי ואני אשמח לענות ולעזור.
ועד לפעם הבאה…
נתראה במים

יעל שמלה ליפשיץ

הידרותרפיסטית מטפלת בבעיות אורטופדיות וניריולוגיות, מחלות פרקים ושרירים, עיכוב התפתחותי ופרקינסון. עובדת עם נשים במהלך הריון ולאחר לידה. לימוד שחיה לילדים ומבוגרים, טיפול בחרדת מים. מדריכת שחיית תינוקות ופעוטות. מתמחה בשיקום במים לאחר פגיעה, מחלה או טראומה. מתמקדת בשיפור איכות החיים של המטופלים מתוך מטרה להגיע לעצמאות טיפולית.

No comments yet.

Add a comment